بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی در حد تیم ملی است ولی او را برای امیدها می‌خواهیم
کفاشیان:<<قرار است این تیم، تیم المپیک ایران باشد. بازیکنان به تیم المپیک می روند و تیم جدید را تشکیل می دهند. ما باید سریعا یک کادر فنی برایش انتخاب کنیم و بگذاریم بالا سرشان>>
*مربی مورد نظرتان چه کسی است؟
یک مربی خوب. ولی مطمئن هستم هر کس را انتخاب کنیم همین خبرورزشی کلی ما را اذیت می کند. ما خیلی بحث ها داریم. هنوز که کسی را مد نظر نداریم ولی خود من دوست دارم یک مربی خوب خارجی باشد چون بهتر خواهد بود. اما در غیر اینصورت از یکی از مربیان با تجربه داخلی در راس کادر فنی استفاده می کنیم. به هر حال پرداخت پول مربی خارجی در این شرایط دشوار است. باید بهترین مربی ایرانی برای تیم المپیک انتخاب شود.
*یکی مثل قلعه نویی.
من نمی دانم که آیا او قبول می کند یا نه. ولی به نظر شما می آید؟
*چرا نیاید؟
ببیند ما الان به دنبال یک مربی هستیم که تمام فکر و ذهنش این تیم باشد. یعنی زمان بگذارد تا این تیم را به المپیک ببرد؛ نه اینکه به کارهای دیگری هم بپردازد. در حقیقت تنها فکرش تیم امید باشد. 100 درصد توانش را روی این تیم بگذارد. به نوعی تیم المپیک، اعتبارش خواهد بود.
*خب چرا به قلعه نویی پیشنهاد نمی کنید؟
بالاخره او الان سرمربی استقلال است. اگر نگاه کنیم پست های بالاتر هم داشته و طبیعی است که کمی سخت تر قبول کند بیاید. ولی به هر حال او مربی خوب و توانمندی است که می تواند تیم را به المپیک ببرد.
*قلعه نویی گفته از قهرمانی در لیگ برتر خسته است و دنبال چلنج جدیدی است. از سویی شما می‌توانید به این مربی پیشنهاد بدهید که تیم را بگیرد، برای المپیک آماده کند و وعده دهید که همین تیم بزرگسالان شود و قلعه نویی روی نیمکت آن بنشیند.
ما می توانیم با او در این باره حرف بزنیم. قلعه نویی گزینه خوبی برای تیم ملی المپیک است ولی باید قبول کنیم او در حد سرمربیگری تیم ملی است. قلعه نویی مربی توانمندی است. حتی در اندازه سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان. به همین دلیل من بعید می دانم او تیم امید را قبول کند.
*می توانید منتظر بمانید تا لیگ برتر تمام شود. فکر می کنیم این کار ارزشش را دارد.
ما نمی توانیم تا آن زمان منتظر بمانیم چون این تیم باید آماده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 8 / 1391برچسب:تیم ملی المپیک,امیر قلعه نویی,فدراسیون فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com